2015. jún 03.

Rólam

írta: Barna Ági
Rólam

profil_vegleges.jpg 

VÉDIKUS ASZTROLÓGIÁT 2011-ben kezdtem el tanulni, és a tanfolyamot 2015 tavaszán fejeztem be, de ismereteimet azóta is folyamatosan bővítem különböző könyvek és online tanfolyamok segítségével. 

Az asztrológia kitűnő segédeszköz abban, hogy önismeretre tehessünk szert, és betekintést nyerhessünk sorsunkba, és lelkünk mélyebb mozgató rugóiba. Mivel az utóbbi években az a gondolat kezdett el foglalkoztatni, hogy mi tesz egy párt boldoggá, és egy párkapcsolatot hosszú távon is harmonikussá, ezért a jövőben első sorban párkapcsolati kérdésekkel szeretnék foglalkozni.

Elvégeztem egy HÁZASSÁGI TANÁCSADÓ, PÁRKAPCSOLATI COACH tanfolyamot is, ami segítségével a hozzám forduló pároknak gyakorlati segítséget is szeretnék adni problémáik orvoslása érdekében. (Szeretet kifejezése, konfliktuskezelés, kommunikációs stratégiák, egyéni különbségek harmonizálása, megcsalás kezelése stb.)  Így a közös munka során a sok-sok gyakorlatban használható technika elsajátításával és alkalmazásával napról napra egyre harmonikusabb párkapcsolatra tehetünk szert. - Persze csak ha hajlandóak vagyok ezért aktívan tenni is. ;-)

A HOLISZTIKUS PÁRKAPCSOLATI TANÁCSADÓI munkámat nem csak a segíteni akarás, hanem egyfajta spirituális szemléletmód is áthatja. Ez által arra is törekszem, hogy a párkapcsolatot egy sokkal tágabb és holisztikusabb szemléletmóddal vizsgáljam. Ebben segítségemre van az is, hogy már fiatalkorom óta jógázom, végzek különböző spirituális gyakorlatokat, meditációkat, jártam a jóga hazájában, Indiában is. Szívesen olvasok spirituális témájú és önfejlesztéssel foglalkozó könyveket is. Mindemellett nagyon érdekel a pszichológia, és vonzanak a különböző természetes ill. alternatív gyógyítási technikák is. Az ilyen témákról elsajátított ismereteimet és tapasztalataimat is mind-mind beépítem konzultációim során.

Eredetileg angol-német szakos tanár és bölcsész vagyok, jelenleg viszont egy telekommunikációs multi cégnél dolgozom. Viszont remélem, hogy a jövőben kizárólag holisztikus párkapcsolati tanácsadással tudok majd foglalkozni.

Fontosnak tartom kiemelni, hogy magam is HÁZASSÁGBAN ÉLEK: így pontosan tudom én is, egy párkapcsolat működtetése mennyi nehézséggel, erőfeszítéssel jár. Férjem mellett van egy kisóvodás kislányom is, akik bearanyozzák a hétköznapjaimat. :-)

 

Om Shanti (Béke)!

 

Barna Ágnes

Holisztikus párkapcsolati tanácsadó, coach

Védikus asztrológus

 

Szólj hozzá

bemutatkozás rólam